Aanmelden

Kennismaken

Veel ouders kiezen een basisschool voor minimaal 8 jaar. Een belangrijke keuze...

Om een goed beeld van De Kern te krijgen, nodigen wij u uit om kennis te komen maken. Stel alle vragen, hoor alles over de school / ons onderwijs en ervaar het plezier dat de leerlingen en medewerkers uitstralen.

Marieke Boeren of Mathijs van Londen neemt de tijd om te vertellen over De Kern, het onderwijs en allerlei praktische zaken. Het makkelijkst is even bellen (0318-504642) of stuur een berichtje naar obsdekern@proominent.nl.

Aanmelden

Indien u ook enthousiast bent geworden, kunt u zich aanmelden via een aanmeldformulier. Dit is te verkrijgen op de school of hier te downloaden.

Omdat het formulier een handtekening behoeft, kunt u de aanmelding voltooien door het langs te brengen of op te sturen.

Na ontvangst krijgt u een bevestiging van inschrijving en ongeveer een maand voor de startdatum neemt de leerkracht of intern begeleider contact op voor een intakegesprek. Tijdens het intakegesprek wordt praktische informatie besproken, volgt de laatste afstemming voor de start en er is ruimte voor vragen.

Natuurlijk kunt u ook altijd bij ons terecht met vragen buiten deze beschreven momenten.

Zij-instromers

Gaat uw kind al naar een basisschool en overweegt u een overstap naar De Kern?

Neem dan even contact op over de procedure waarmee wij vanuit zorgvuldigheid kijken of en hoe we aan kunnen sluiten bij de behoeften van úw kind.