Kindercoach

Al jaren is Marissa de Blois verbonden aan De Kern als kindercoach.

Een kindercoach helpt je!

Pesten of gepest worden, plotselinge boze buien, onzeker of faalangst, omgaan met hooggevoeligheid? Het is niet fijn. Maar een kind en de ouder(s) staan er niet alleen voor. Tijdens een interactief coachtraject gaat de kindercoach samen met het kind op ontdekkingsreis.

Door samen te spelen, te luisteren, creatieve opdrachten, emotiekaartjes en verhalen vormt zij een beeld van het kind. Spelenderwijs laat zij het kind zijn kwaliteiten ontdekken en wordt er samen gebouwd aan zijn zelfvertrouwen. Ook begeleid de kindercoach kinderen in de zoektocht naar hun emoties en gevoelens en zij leert hen hier beter mee om te gaan.

Marissa de Blois

"Al meer dan zes jaar werk ik met veel plezier als kindercoach op diverse scholen en in mijn eigen praktijk. Vanaf het moment dat ik erachter kwam hoog-gevoelig te zijn en ik dat leerde daarmee om te gaan, wil ik niets liever dan andere (hoog)gevoelige kinderen ondersteunen op hun pad. Ze handvatten geven waarmee ze zich makkelijker staande kunnen houden en ze laten inzien dat ze prachtige kwaliteiten in zich hebben. Ik geloof dat we zo met elkaar de wereld nog een beetje mooier en liefdevoller kunnen maken, zodat de kinderen van nu op een fijne plek mogen opgroeien en ontwikkelen. Onze jeugd is immers de toekomst!
Ik vind het bijzonder om juist aan De Kern als samenwerkingspartner verbonden te zijn. Mijn beide stiefkinderen hebben hier met heel veel plezier hun basisschoolperiode doorlopen en vanaf het moment dat ik op De Kern binnenkwam, voelde ik me verbonden met de open en sociale sfeer. Door mijn ondersteuning en begeleiding aan de kinderen die hier nù rondlopen, hoop ik dat ook zij met veel plezier en ontspanning hun basisschooltijd hier op De Kern mogen beleven."

Meer informatie?

Wilt u meer informatie? Neem vrijblijvend contact op:

Mail: info@kindercoaching-bymarissa.nl

Werkdagen: dinsdag & donderdag